Школярі Вінниці вивчають соціальне підприємництво

У травні та на початку червня учні 7-11 класів з шести шкіл дізналися, як поєднувати вирішення соціальних проблем із бізнесом, ознайомилися з успішними українськими практиками соціального підприємництва, в тому числі шкільного, а також розробили ідеї власних ініціатив. Це все відбулося в рамках проекту «Майстерня шкільних ініціатив: соціальне підприємництво», ініційованому ГО «Освітній простір 2.0». 

За словами організаторів проекту, його метою є підвищення конкурентоспроможності учнів шляхом розвитку та підтримки соціального шкільного підприємництва. Для успішної самореалізації та повноцінної участі в суспільному житті шкільна молодь має застосовувати отримані під час навчання знання на практиці. Українські учні за результатами оцінювання демонструють достатньо гарний рівень теоретичних знань, проте ситуація з їх практичним застосуванням не така втішна. 

Як показує досвід інших країн, зокрема Німеччини, соціальне шкільне підприємництво є одним із найуспішніших методів розвитку молодіжного підприємництва та підготовки учнів до дорослого життя ще у школі. Шкільна фірма створюється за ініціативи учнів і по суті є прототипом «дорослого» бізнесу, де кожен може спробувати себе у ролі керівника, бухгалтера, маркетолога, менеджера з продажів тощо. Такий досвід сприяє розвитку в учнів лідерських якостей, креативності, емоційного інтелекту, підприємницьких навичок, вмінню брати на себе відповідальність та приймати рішення, генерувати ідеї та розробляти власні соціальні проекти.

ГО «Освітній простір 2.0» змогла реалізувати проект завдяки ініціативі «Щедрий Вівторок» від Фонду громади “Подільська громада”, амбасадору Андрію Піжевському та небайдужим вінничанам за підтримки ІСАР Єднання. 

Коментарі у Facebook
Поділиться новиною
Share on Facebook
Facebook
Pin on Pinterest
Pinterest
Tweet about this on Twitter
Twitter
Share on LinkedIn
Linkedin